Tisdagsfotboll

Jag målar färdigt trappan och hinner göra 60 halos med min skrotvikt, inspirerad av Jannis nya feta träningsblogg. Vilken för övrigt får vilken hårding som helst att få mindrevärdeskomplex.

Sedan åker jag till Jönköping.

Tisdagsfotbollen är fet som bara den och det smäller riktigt hårt ibland. Spelet är på topp och ölen är väl kyld av Kokos isleverans. Själv står jag i mål, peppar, gör armhävningar och släpper in dåliga avslut.

Dagen avslutas på Waffis varifrån allt kaosar sig lite. Med 3 extra timmar till tåget går blir det långdraget smsande och ambivalens. Men henrik håller mig sällskap tills lotta byter av för en promenad, sedan tar tåget ingen tid alls med Babian i lurarna.

Allt försvinner om du inte binder fast det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0