Ambivalent

Trött efter en hård helg går jag slappt igenom garderoben och byter plats på lite tröjor. Dammsuger golvet. Äter en knäckemacka. Bland skjortor och kostymer hänger även min BJJ-dräkt och judodräkten jag köpte förra veckan för två hundra spänn. De sitter så bekvämt att jag måste ha på dem en stund framför datorn. Efter att jag halvt om halvt konstaterat att BJJ och markfighter förstör min hud för mycket är ju stående fight det enda logiska alternativet och karate det mest uppenbara. Men det vore roligt att kasta sin motståndare också. Om jag hade en extra dag i veckan...

Men det räcker med kyokushin och shito-ryu karate än så länge.

Te, gott sällskap och tv-serier ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0