Thirsty Thursday

Så pallrar man sig iväg till kampradhuset klockan kvart i åtta och kommer för en gångs skull fem minuter innan föreläsningen ska börja. Men tro inte att den börjar bara för det! Istället blir man sittande till klockan 09-00 innan Christer kommer och drar lite strålskadestatistik och epidemiologi. Och med detta jävla vädret finns bara en utgång för dagens sammanlagt 5 timmars föreläsningar: satans sömn. Jag minns inte en slide, ett diagram eller en hel mening från hela dagen. Allt försvann i ett tumult av kaffe, thaimat, choklad och ofrivilligt koma. Var tog torsdagen vägen?

Nu önskar jag bara att någon skulle panikringa och tvinga iväg mig till något. Fika på stan. Extrainsatt rep. Ett pass på gerdahallen. Men istället kommer jag sitta här, för jag är så förbannat trött!
Tack och lov att vi har spex mellan klockan 7 och 10. Då händer i alla fall något. Jävla kropp till att ställa om sig redan. Sova på förmiddagarna och vara pigg mellan klockan 18-24. Jag kan i alla fall titta på en film och fila lite på morgondagens presentation.

Kaffe? Kaka?

På Babianska: Jag skjuter mig i huvet om jag inte får en kick snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0