Kvalborg

Kanske första körda tentan någonsin?

Icke-joniserande strålning må vara svårt, men inte omöjligt. Detta verkar inte den FD föreläsaren ha förstått när han nu som emeritus producerar tentaproblem till nya klasser.
Vem bryr sig om stående RF-vågor i muskelvävnad, permittiviteten är på tok för hög för att ge signifikanta effekter jämfört med fett...?

Huvudsaken är att jag lever.
Nån idiotjävel till vägmarodör har grävt hål i min väg när jag åker hem. När man äntligen hittar en raksträcka med fin nylagd asfalt att bränna över med inlinesen flyger man handlöst fram och får göra en kullerbytta. Hur i helvete har de kukhuvuderna tänkt när de gräver upp halva vägen i en sänka i skuggan mellan två gatlyktor utan att märka ut det?

Tack och lov hade jag Ola Salos mjuka stämma i öronen och kunde hantera min ilska och åka vidare. Först ställde jag mig och spottade och svor åt gropen, så att potentiella åskådare skulle förstå att det var den och inte mig det var fel på. Grophelvete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0