We started to feel like real rockstars.

Gnata ihop en kursutvärdering som man dragit på sig att skriva rent. Ska väl inte klaga; det är knappt en a4-sida och det ger mig tillfälle att tänka igenom min egen kritik.

Fick för övrigt ett D på atomfysiken. Det betyder att jag fick runt 55% på muntan. Konstigt med tanke på att jag kunde allt.

Krunegård kallar mig till Helsinki och soundtracket till mitt liv för ett och ett halvt år sen - Someone somewhere - gör mig ljuvt melankolisk en snöig men solig dag i slutet av mars. This is the closest to a home I get.

Filip blev förvånad när jag en dag ventilerade kommunistiska åsikter vid matbordet. Jag drar slutsatsen att vi pratar för lite politik.

Sen köper jag ett punkteringssäkert cykelhjul efter den 10 punkteringen på ett halvår.

Jag - kommunist? Bara för att jag hatar kapitalister och gillar statlig kontroll och planekonomi?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0