I'd rather stay in bed

Helgen har varit precis så som en helg ska vara.

Cykeln totalhavererade ännu en gång och fredagen ägnades åt att nöta skosulor på tornavägen, jupitergatan och karl-oscars bro. Någonstans där hann jag dricka en flaska rött med goda vänner och dessförinnan avnjuta en underbar middag.

Lördag börjar med en fet hamburgerfrukost på Viggos, som uppenbarligen gör världens största och godaste hamburgare. Sedan spontanköper jag en ny cykel för 1800. Jag skyller på att försäljaren hade en så söt hund i affären, och verkade lite stressad att stänga för dagen. Sedan blev kvällen ett lagom fylleslag på Blekingska med körsång i överdos. Den nya cykeln visade sig vara en gudagåva när det gällde att ta sig tvärs över stan.

Sedan sökte jag in till scenen på Var Glad-spexet. Hejdå fritid.

The Animal Five nästa helg. Kan det bli bättre?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0