Aureus

En måndag som alla andra kan man tycka, men det känns ändå bra.
Introduktion till Fysik 2 klockan ett. Innan dess en inbokning av läkartid. Eftermiddag: Besök hos läkare, uthämtning av penicillin, inmundigande av penicillin, inmundigande av Ipren, infinnande av må bra känsla, infinnande av syster och ännu mer må bra känsla.

Den skräck och komikblandande realisationen att jag, christian och malin (på min inrådan) inhandlat fel kurslitteratur övergår i lättnad när institutionskoordinatorn erbjuder sig att köpa böckerna till fysikum.

Även fadderaktiviteterna har kommit igång och alla kunde utföra sina plikter trots det sanslösa - rent ut sagt omänskliga - festandet på SSKK dagen innan. Sedan följer veckan med kör kick-off, klassåterförening och Ärtor&Punch med novischerna. Det är sjukt mycket på gång.

Jag får väl också bjuda på något, men jag var aldrig ett BD fan. Varför inte lite Turbonegro - You took a bite of my heart now I don't know what to do with it.


Kommentarer
Postat av: s

men jag är ju vegetarian...

2008-09-02 @ 13:52:36
Postat av: s

men jag antar att jag kan göra avkall på mina principer i fall som dessa--

2008-09-02 @ 14:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0