Mitt i veckan

Så en onsdagsmorgon vaknar man och upptäcker att Barack Obama vunnit ett presidentval. Good for him; good for you, USA. Men efter en halvtimma med nyhetsmorgon och de postelektiva orationerna är jag mer intresserad av Six Feet Under igen.

Först ska jag bara skriva ner varför de övre egenenergierna är mer splittrade än de undre i ett tvåpartikelsystem. Detta beror tydligen på att vågfunktionerna är mer utsträckta på högre nivå, vilket möjliggör interaktion på längre avstånd. Själv verkar jag vara fast här längst nere i mitt potentialhål; kanske kan jag till helgen få en kick och exciteras upp till Småland.

Kommentarer
Postat av: Malin

Six Feet Under är det bästa som hänt mänskligheten. Jag tycker att folk tänker fel: de ser Obama som räddaren och har aldrig sett de underbaraste av scener som någonsin fångats av en kamera.

2008-11-05 @ 18:04:08
URL: http://spokpandabarnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0