Empty Walls

Första intrycket: Jag saknar Malakian. När Serj ska köra sig själv i öppningsspåret på sin egen skiva mättas låten på hans röst. De kunde väl lika gärna bara kört låtarna som vanligt tillsammans. good old SOAD.

Så man spenderar lite tid hemma och dagarna går mycket snabbare än man vill. Än så länge har jag inte kunnat rida ut med min lillasyster, det är för mycket snö och halka för att jag ska få sätta mig på hennes hästar. Än så länge har jag inte träffat polare jag tänkte försöka träffa. Men livet är inte så kort. Sommaren kommer bli jättelång.
  Jag var till exempel på anställningsintervju i tisdags på Nömmebergs vårdhem. Jag är given ett 8 veckors vikariat som vårdbiträde. Det kommer bli intressant som bara den. Hoppas bara att det inte blir för mycket.
  Plugget har det inte blivit för mycket av i alla fall. Denna veckan eller föregående veckor. Och tentan är nästa måndag.

Nu ska det sovas. Och läsas lite. I morgon ska det ätas middag och festas ute i skogen utanför skillingaryd, det är så himla bra att träffa sina polare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0