En man vid namn...

Simon heter jag och jag vill bli rockstjärna, författare, lagom förmögen, lycklig - ja, och sjukhusfysiker till yrket då. Som svar på en fråga från anonym.

Ville bara slå ett snabbt slag - eller tre snabba så det blir ett ruff ( trummishumor) - för Det Funkar; det bästa som hänt Jönköping sen kollektivtrafiken. Denna konstellation av musiker har släppt en skiva vad jag vet. Något om att undanbeda all eventuell uppvaktning på 50-års dagen. Tyvärr har jag inte hört dem på länge. Senast på skivsläppet på Bongo när det nu var. Däremot såg jag Boltes på stan häromdagen, jag hälsade inte trots att vi jobbat ihop och jag gillar bandet. Jag får Fejsboka honom så som man gör med alla i detta ingenmansland mellan kompisar och bekanta. Fast det imorgon. Nu ska jag ringa en kamrat och sova.

Peace out biatches in da hood! LÖÖÖV yah <3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0