If you were a DNA-molecule, I'd like to be helicase-enzyme, so I'd get to un-zip your genes.

Haha, igår köpte jag 50 kg vikter för att kunna styrketräna hemma och bli av med min gamla träningsskada i axeln. Jag tappade dock lådan på parkeringen en kilometer hemifrån. Den gick sönder. Jag fick ragga skjuts av en snäll dam.

Dessutom träffade jag en ännu snällare dam igår på Rydbergs pub. Hon var från Borlänge. Gud vad jag älskar Borlänge.

I morgon ska jag ligga hemma o käka godis och läsa "Matematisk analys i en variabel" samt "Algebra och geometri", detta eftersom jag kommer "försova mig" till föreläsningen klockan tio imorgon.

Livet är en påse med jordnötter: det är fett och salt, och jävligt gott en fredagskväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0