When will you realize.. ?

Belle & sebastian får gå på repeat när jag än en gång begår konststycket att blogga klockan 2 på natten. Men ikväll har jag något att säga och jag vill få det sagt. 
  Hemligheten med alla hårda perioder är inte GI-balanserad kost, knark och självspäkning. Det är människorna runt om oss. Men vid en punkt vill man ändå ha något starkare, något som skjuter hormonerna i höjden, stimulerar samtliga synapser och får varje perceptuell projektion att visa världen som en färgexplosion.

Vi kanske gick vilse i varandra någon gång när vinet födde längtan och förhoppning födde tro. Men vad jag än inbillar mig kan jag inte komma ifrån tanken om att en dag...


andas, bara sova och andas om vartannat - med varandra.


Kommentarer
Postat av: s

du får komma hit och lysa upp min tillvaro närhelst du vill och kan: jag när samma förhoppningar som dig..

2008-08-28 @ 19:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0