Imbécile

Jag är visst för trög för att ens ladda upp bilder på ett snyggt sätt, så här kommer allt. Någon som har lite expert knowledge på denna punkt kan ju kommentera eller skicka en manual per e-post.
 
Måste tacka alla trogna läsare eftersom jag idag nått och passerat det magiska 10-strecket på besökarloggen. Nu kanske jag ska sluta upp med självömkande och tonårsbrunstiga 03:00-inlägg för säkerhets skull.

Idag har jag dessutom skördat biljetterna till en resa, men jag vet ännu inte om jag vågar åka och vem jag skulle våga ta med mig. Destinationen är än så länge okänd och det vore väl min plikt att finna botten av kaninhålet innan jag tvingar ner någon annan där med mig. Vart man än ska är ju ansvar, kontroll, självinsikt, kunskap och förberedelse avgörande discipliner. Vågar jag kliva på vagnen - vill jag finna svaren till alla frågor jag inte ställt?

Kommentarer
Postat av: sofia

jag är nyfiken på resor till okända destinationer. det kan ju döljas okända vackra världar nere i kaninhålen, och om så inte var fallet har man ju alltid kvar någon sorts erfarenhet som kan komma till användning om inte annat som ett dimmigt minne.



"I heard you fell into a rabbit hole

Covered yourself up in snow

Baby, tell me, where'd you go

For days and days?"

2008-08-25 @ 21:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0