Across the Universe

Jag vill samla allt vackert i världen på en enda plats. Där ska jag äta upp det- alltihop; avnjuta det som ett stort svart monster och för alltid bära med mig det i min mörka monstermage.

Precis så går jag nu med huvudet fyllt av the Beatles efter att ha frossat i 60-talsromantik och snygga covers i filmen med samma namn som ovanstående rubrik och - tada! - en beatles låt... Där har alla något att mysa till dessa regniga dagar. En annan ska ju bara jobba fram till torsdag, sen har jag också lite tid att göra onödiga, mysiga och roliga saker. Malmöfestivalen är ett säkert kort. Malmömaffian med förstärkning av sysKonen med stort K. Heleneholm kommer aldrig vara farligare.

Och en ödesdiger tisdag efter jobbet ryker saxen fram och massakerar mitt hår. Salong Simpen klipper till hårt och skoningslöst när luggen ligger snett. Sen är det ett fantastiskt sätt att vara självdestruktiv en gång i halvåret. Har jag en bra dag kanske det ramlar in en bild så småningom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0