---

Ja, sedan sist har inte mycket hänt. Men just nu orkar jag inte lösa primitiva funktioner och ska iväg om en för kort stund för att en kopp kaffe skulle löna sig.
  Nu har jag i alla fall en vägg av garderober mellan TV soffan och min säng och lägenheten har hunnit introduceras för ett gäng kurskamrater.


Vad mer? Jag kollade in Hoku shin ko ryu som ligger här i närheten. Det kanske blir jujutsu som huvudsport i alla fall. Träning fem dagar i veckan och ledigt på tisdagar och fredagar. Det skulle vara kanon!

Men nu lyckades man ju dra på sig en förkylning förra helgen vilket försvårar träningen. Filip och Christian hittar på alla möjliga och omöjliga otäcka ord som beskriver de sjukdomstillstånd jag eventuellt hamnar i om jag tränar med virus i kroppen.
  Så går det ju när man hänger utomhus, dricker punch, inbillar sig saker och lånar ut kavajen till en vacker dam.

Och innan man vet ordet av är det fredag och dags för föreläsning. Så nu ska tänderna borstas. Kan säkert skriva något mer inatt efter festen. Det brukar ju bli så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0