Lalala, boys don't cry

Her majestys version slår the cure vilken dag som helst. Så förbannat synd att bandet försvann. Och vad får vi istället? Timo facking Räisänen med "bollen måste dö".

Tack och lov för Foo fighters nya platta med massa nytt godis att vältra sig i; jag höll på att köra av vägen häromdagen när The pretender gick igång på radion, det är i alla fall en låt som funkar. Jag är sugen på den remastrade color and shape skivan också, men bara för att jag verkligen vill ha det kommer jag aldrig skaffa den.

Helgen var en balansgång mellan misär och eufori, det landade på en bra helg till slut.
Det enda stora som hände i fredags var att jag mockade hästskit med min lillasyster, sen togs det lugnt.
Jag tror jag kollade på bowling for Columbine i lördags... Städade lite... firade min morbror och träffade lite goda vänner.
Den jag ville träffa mest av alla får dock vänta två veckor.

denna vecka är det laborationer som gäller.
Till helgen är det bal.
just nu: Sigur ros och termodynamik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0