Bodysnatchers

Hmm, det var också en intressant känsla att betala för en nerladdning.

När jag träffade Jenny, Manne och hans nya kvinna i lördags sprang också John förbi. Han råkade nämna att den nya plattan skulle ha mer gitarr; vilket jag borde uppskatta. Jag är än så länge bara på tredje spåret, men jag måste säga att det är helt okej. Öppningstracket i femtakt känns tyvärr lite krystat och Bodysnatchers låter mer som QOTSA än Radiohead.

Jag har mekaniktenta på onsdag. Gött. Det är partikeldynamik, translations och rotationsdynamik samt gravitation. Jag ska snart hämta en kopp kaffe och läsa igenom anteckningarna från föreläsningarna. Men jag har ett fantastiskt sätt att hantera stressiga situationer; en kvarleva från IB. Det är bara att varva ner. Jag har aldrig varit stressad och orolig på riktigt innan ett prov. Visst får man vara nervös, men någonstans vet jag att ingenting jag någonsin tagit för mig att göra har gått snett. Nu har vi dock Carl-Erik som föreläsare, och just det, jag går ju på universitetet! Nej, jag blir inte mer orolig för det. Fan, jag tar en bit choklad och den där kaffekoppen jag pratade om, sen går jag tillbaka till definitionerna; vi är faktiskt lediga idag. Det betyder att jag gör vad jag vill.

Jag vill lyssna på Regina Spektor och Radiohead samt titta på scrubs och vältra mig i melankoliskt igenkännande när JD gör slut med Elliot trots att de är perfekta för varandra. You are my center when I spin away - Videotape

Nu var 42 minuter och 34 sekunders digital ljudorgasm slut. Det var definitivt värt £ 1.

Kommentarer
Postat av: den icke sanne Filipen

känner mig svinig, betalade inte ett öre för In Rainbows... härligt med nytt album dock, jag gillar All I Need bäst tror jag

2007-10-24 @ 12:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0