Välkommen till min blogg


Isak säger:
Grattis!! jag såg dig i tidningen. erkänn att det är skönt att ha det värsta bakom sig!

Simon har tagit studenten säger:

det värsta? jag har ALLT bakom mig!



Det är så sant! jag är klar med gymnasiet och alla mina elva år i skolan. Sakta och säkert får man inse att det är dags att börja med nya äventyr.

Eftersom jag inte har något annat vettigt att säga får vi avbryta här och vänta tills jag kommer på något mer intressant. Jag kanske till och med ska göra detta till en musikblogg, fast jag lyssnar inte på tillräckligt mycket för att kunna tillföra något nytt.
Till er alla som av någon anledning råkar läsa detta kan jag ju åtminstone rekommendera Art Brut. De är just nu hetaste bandet. Brittisk rock när den är som bäst. Babyshambles utan knark.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0