Tisdag

Första veckan som arbetslös börjar hårt.
Redan i söndags var det slit hela kvällen fram till 5 på morgonen tillsammans med de blivande studenterna på Fenix. Troligtvis sist i hela sverige med sin student.
Idag skulle jag försöka måla hela huset och bättra på färgen men det är lättare sagt än gjort i 30 graders stekande hetta. Lägg då till en lätt höjdskräck och en vinglig stege på fem-sex meter är det inte alls roligt.  Som om inte det vore nog åkte jag dessutom inlines till och från vaggeryd igår och drog på mig en överjordisk smärta i ryggen. Tai chi eller yoga skulle nog vara bra för min arma och ack så stela kropp.
Jag längtar till torsdag då lite svalare väder är utlovat och dessutom ett möte med en viss person i stan, förhoppningsvis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0